"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Wednesday, September 10, 2008

port dickson...tungguuu...

esok, khamis - 11 sept 08 / 11 ramadhan 1429...aku dan semua staff cawangan aku di opis ni akan berkursus di port dickson...dari pengarah hinggalah ke pembantu am rendah, semuanya akan ke sana esok sehinggalah 14 hb ni...kursus yg diberi nama 'Bengkel Kajian Semula Program 2008 dan Pemurnian Kadar Cawangan Elit, MSN' ini akan berlangsung selama 4 hari dan kami semua akan menginap di PND Ilham Resort, port dickson...aku pun x pasti kt mane tempatnya...x penah smpai lg...dgrnya berhampiran dgn blue lagoon...

jika tiada aral melintang, insyallah perjalananku aku akan terarah kesana pula esok hari... sbnrnya perancangan awal kursus ni adalah ke Pulau Langkawi...tp permohonan x diluluskan kerana langkah kerajaan skrg ni yg mengamalkan konsep perbelanjaan berhemah...so, kami pegi ke destinasi yg dekat2 je la, haha...kalau bukan bulan pose, best jgak dpt mandi laut kn...tp pose, xkan nk mndi jgak, makhruh plak nnti, hehe...jadual yg diberi pun agak pack jgak...maklumlah, ni bukan trip bercuti, tp bertugas...

so, selama 4 hari akan dtg, x dpt lah aku nk update blog ni...mngkin kt sana ada intrnet atau cyber cafe...tp rasanya msti sibuk dgn kursus tu...x tau la bleh bukak blog ke x...apapun, aku akan kembali lagi selepas tu, kembali dgn membawa kejayaan, ceewaahh...k lah, aku pun dh nk blk bukak pose kt umah...dh la smlm x smpat brbuka di rumah...smoga aku dapat meneruskan perjalananku esok dan hari2 seterusnya, insyallah...doakan perjalanan kami...
salam perjalanan...

6 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

alamak, jadi hang tak datang majlis bukak pose PERLU la esok?

sname said...

x dapat join kami???

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

pegi PD tak best Lan, datang Desaru la tengok tempat ni memang sesuai nak buat meeting. Kalau tension kursus senang je, pergi tepi pantai yang indah ni, release tension. Macam lagu Amalina dangdut, pasir putih tepi pantai, ombak laut bekejaran.. Kesimpulan nya, meh la datang sini, best.

aQu daN SesuAtu said...

selamat berkursus...

Anonymous said...

selamat menjalankn tugas anda..

Ain Humairah said...

erm lan.. nama resort tu salah ckit la..

;b
ein O_o