"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Friday, September 5, 2008

lagu tema...

perjalanan hidup...

aku yg masih, diperjalanan hidup ini…
begitu lama berlegar, dipersimpangan dunia...
menempuh jarak dan titian, rimba dan lautan...
mencari sesuatu, yang abadi...

aku yang masih, di perhentian hidup ini...
begitu jauh mengembara, ke serata dunia...
mengejar siang dan malam, surut dan pasang...
mencari sesuatu kebebasan...
mencari sesuatu kedamaian...

dimana berakhirnya perjalananku ini...
esok dan lusa, bukan milikku...
oh Tuhanku...

lindungilah hambaMu yang hina ini...
aku setia hanya padaMu...
oh Tuhanku...


lagu tema blog ni...nyanyian ramli sarip a.k.a papa rock kita...pencipta lagu dan lirik aku x pasti, nti aku cari, hehe... masa aku kecik dulu, lagu ni dh ada...x silap, aku masa aku skolah rendah lg...aku slalu dgr lagu ni dulu dan aku masih ingat lg klip videonya...kalau nk dgr, tekan je 'play' kt mp3 player sbelah kanan kt atas blog ni...berhibur smbil baca blog aku yg x seberapa ni...adios...

2 comments:

aboy said...

wah wah wah...bukan main lagi...siap lagu dah...=)

hijau bumi Tuhan... said...

haha...saje je...


salam pejalanan...