"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Monday, September 8, 2008

berbuka dirumah bro...

smlm aku sempat melencongkan perjalananku ke rumah 'bro malin' yg terletak di puchong...ada jemputan brbuka puasa katanya...dgrnya ramai ahli2 persatuan yg kesana utk berbuka bersama2...ada jgak yg dtg awal sbb nk gi memancing dulu...so, aku pun ambil keputusan kesna...lepas kelas teruih je melencong kesana...
dlm perjalanan, trjumpa dgn yasir, mus, john, angah, ayu dan tengku...mereka ber6 naik moto kesana...smpai kt area umah abg malin, kami smpat ke pasar rmdhan dulu...beli kuih skit2... lpas tu aku ngan mus gi ambik kaki2 pncing plak kt lombong brhampiran umah abg malin tu...shawn, abe, mie, boy, dan boxer a.k.a irwan shah...oleh sbb keta x muat, dorg jln kaki je blk umah abg malin...aku cuma ambik brg2 memancing je...bleh tahan gak hasil tngkapan mereka...bnyk gak dpt ikan...
sronok rasanye dpt berbuka beramai2 dgn kwn2...ada 2 round makan...first, mkn kuih2 dan mee goreng dulu wktu berbuka...lepas tu, 2nd round, makan nasi plak lauk ikan keli, udang, pastu ikan apa ntah yg dorg pancing tu...aku pun xtau, bedal je,haha...alhamdulillah, kenyang...meriah btol mlm smlm...lepas solat isyak, dlm kol 9.30 mlm barulah kami beransur2 pulang..."terima kasih bnyk2 bang jemput kami ke rumah...kalo xde mjlis2 mcm ni, susah gak nk jumpe dan buka pose brsama2 mcm smlm..."
salam perjalanan...

12 comments:

aQu daN SesuAtu said...

ikan talapia...
wah sedap wooo....
thanks lan kerana sudi datang..
laen kali datang lagi..
hehehehehehe
mcm tuan rumah pulak.

hijau bumi Tuhan... said...

wah, mcm tuan rumah plak ko ni...
dh la org tgh mncing, ko sakit perut...

"bersedia atau tidak...
bolos saja dinding ituuuu..."
hahaha...

PPT said...

Geng pancing ada tertinggal barang keperluan memancing, lambat ambik barangan tersebut akan disita..

Cheers....

hafiztahar said...

lah tak tau pun.... cian aku

sname said...

haahahahaa
padan muka apis

hijau bumi Tuhan... said...

bang...
dorg ada tnggal brg ke..,
abg roger la ketua pasukan pemancing2 amatur tu...
sy bwk kn brg tu blk je, haha...


apis...
padan muke ko gak, hahaha...

yazilahyazir said...

jelesnyer tak dpt berbuka sama...
uwahhhhhhhhh...mcm nak nangis je...

ADDIN "My Life Is Beautiful" said...

salam bro Lan,

bestnyer dapat berkumpul bersama teman2X

Stoner said...

g xajak~

isk3

hijau bumi Tuhan... said...

bkn xnak ajak stone...
aku pun tau last minit...
lepas klas, teruih cargas pegi...
sori bro...


salam perjalanan...

Anonymous said...

jangan ingat semua pelajar Sport sceince ni suka dengan BUDAK2 PERLU. Kitorang dah lama fuck off budak2 PERLU ni. semua berlagak bagus...masa kitorang belajar dulu bolehla nak regging2 orang. tapi sekarang ni kalau nak try regging mehla, nak tengok kitorang patahkan kepala ketua PERLU tu dengan penaung nya sekali (en. H)

teamtact said...

Salam rekreasi.....

Kepada anonymous...... kalau betul tuan mencabar PERLU saya nak sambut cabaran tuan.... macammana nak contact....???? katmana nak jumpa...???? saya nak serah kepala gua..... nak tengok kalau betul la.... call la aku 019-4400030