"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Tuesday, September 2, 2008

langkah pertama...

assalamualaikum, salam sejahtera…

salam perkenalan pada semua bloggers2 dan semua pembaca2 blog ni…pertama, ucapan syukur kehadrat ALLAH swt atas limpah kurnia, rezeki dan kekuatan yang diberikan… akhirnya dapat aku mempunyai blog sendiri…

dah lama aku mengikuti perkembangan blog ni sebenarnya…terciptanya blog ini juga adalah disebabkan aku sering melayari blog2 pensyarah dan rakan-rakan yang kebanyakannya telah mepunyai blog sendiri…atas sbb tu, hati aku terdorong utk memiliki blog sendiri dan seterusnya merealisasikan blog ini…

sengaja aku memilih bulan ramadhan 1429 hijriah untuk memulakan blog ini, dengan harapan agar penulisan blog ini diberkatiNya dan memudahkan aku untuk mengingati tarikh ulang tahun blog ini nanti…

setelah diteliti, blog2 spt ini dpt mmberi bnyk kebaikan selain dapat berhubung dan mengeratkan tali silaturrahim antara blogers2…sekurang2nya, dpt jgak kita tahu khabar dan cerita org2 yg rapat dgn kita tanpa perlu berhubung melalui telefon atau email…

x perlu lah rasanya bercakap pnjg dlm langkah aku yg pertama dlm perjalanan baru ku ini...hrpnya, sudi2 lah singgah atau menjengok destinasiku ini utk sama2 berkongsi apa yg boleh dikongsi, menegur apa yg boleh ditegur dan mengajar apa yang boleh diajar utk bekalan meneruskan perjalanan…

salam perjalanan…

7 comments:

hisyamchemat said...

Congrats... welcome to the blogosphere.

FoO dA fIrSt#1 said...

ingat hang nak simpan dalam microsoft word ja. keluaq juga kat blog. tahniah

yazilahyazir said...

salam lan..
welcome n keep on bloggin k.
wassalam

hijau bumi Tuhan... said...

orait, insyallah...
thanks...


salam perjalanan...

Ain Humairah said...

Kelas da ade blog skang..

Selamat berblog en lan..

hijau bumi Tuhan... said...

haha...baru nk mula...
blog pn. ain lg klas...
lagi gempak, haha...


salam perjalanan...

atiquepinky said...

hye sarjana!!!!
;-)