"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Tuesday, September 16, 2008

16 sept 08...


















16 sept 08...adakah benar bagai dikata...akan berlaku peralihan kuasa tampuk pemerintahan negara...wallahualam, tunggu dan lihat sahaja...post ini bukan bertujuan membincangkan isu politik negara...namun, sbg rakyat yg mencintai negara yg bernama Malaysia ini, sama2lah kita berdoa kehadrat ALLAH swt agar negara ini terus aman dan dijauhkan dari perbalahan dan perpecahan...smoga kita akan sentiasa dipimpin oleh insan yg dpt memajukan serta memartabatkan agama, bangsa, dan negara kita...smoga Islam terus menjadi pegangan, dan Melayu masih gah mengepalai negara..."bersatulah bangsaku...ALLAHhuakhbar...!!!"

7 comments:

sname said...

oi..
politik nih...

hijau bumi Tuhan... said...

bukan nk crite psal politik sgt...
cuma nk negara aman dan org melayu x di tindas...wallahualam...


salam perjalanan...

aQu daN SesuAtu said...

politik... oh.... politik....

MuScLEgAiN said...

aik lan dtglah melawat blog aku....
lu bile gred aku dgr jadi lec pasnie... huuuuuu .. lobek laaa... tapi lu mmg bagus beb ... nie url aku
http://yoshimura-omar.blogspot.com/

MuScLEgAiN said...

aik lan dtglah melawat blog aku....
lu bile gred aku dgr jadi lec pasnie... huuuuuu .. lobek laaa... tapi lu mmg bagus beb ... nie url aku
http://yoshimura-omar.blogspot.com/

hijau bumi Tuhan... said...

alu larson...
den dh add ekau...
mano ado lobek...ekau lg lobek, client rmai, haha...



salam perjalanan...

aboy said...

Takbir!!!!Allah Huakbar