"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Friday, September 26, 2008

nasib baik...

24 sept yg lepas, kita digemparkan dgn kejadian kemalangan yg melibatkan dua buah LRT di kwasan bukit jalil...masyallah, itulah kenderaan yg membawa aku tiap2 hari berulang dari rumah ke pejabat... kejadian ni berlaku ptg kira2 jam 5-6 ptg...waktu tu jugak lah slalunya aku akan naik train utk pulang kerumah...

mujur pada hari kejadian, aku bwk kereta ke pejabat...kebetulan ptg tu ada majlis berbuka puasa di opis...so aku buat keputusan nk bwk keta...kalau tidak.....wallahualam...x tau lah cmne kn...msti aku pun salah sorg dri mngsa kejadian...walaupun x brape teruk,tp kejadian ni yg pertama berlaku sejak LRT memulakan perkhidmatannya...

syukur kehadrat ALLAH swt kerana menjauhkan aku dari bencana tersebut, alhamdulillah...

2 comments:

teamtact said...

Salam rekreasi...

setiap yang berlaku tu Pasti dan pasti ad hikmahNYA. . .

nasib baik ada majlis buka posa

hijau bumi Tuhan... said...

emm, btol tu...
nasib baik, alhamdulillah...


salam perjalanan...