"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Monday, October 6, 2008

kembali bertugas...

pejam celik, pejam celik...tau2 dh raye ke-6 hari ni...dh hmpir seminggu beraya...hari ni aku dh pun memulakan tugas dipejabat semula...aduh, letih gak nk bgun pagi td, mklum la dh 9 hari bercuti raye,haha...

tp hari ni mcm hari cuti kt opis ni...ramai lg staff yg bercuti...hanya ada beberapa org shja... cwngan aku cuma ada lebih kurang 10 org je drpd 29 org yg bertugas hari ni...sunyi je opis, aku pun x buat keje sgt pun...mood raye masih ada lg,haha...pape pun, kerja tetap kerja...kna buat jgak, kalo tak nnti kena bambu la ngan bos, huhu...

bdn pun tgh penat lg sbb smlm tersangkut dlm jem hampir 3 jam di hghway karak, dari tol karak ke tol gmbak...smlm aku sekeluarga ke kuantan mnghantar adik ku yg belajar di UIA kuantan...mmg dh agak akan tersangkut dlm jem, tp apa nk buat, redah je la...pkul 1.30 pagi baru smpai rumah...

mcm biasa pagi ni, smpai je di opis, terus bukak blog...ramai lg rakan2 yg masih belum update blog masing2...mngkin masih bercuti raya...anyway, aku doakan kalian semua selamat pulang dari kmpg dan kembali bertugas dgn selamat, insyallah...raya, raya jgak...keje, keje jgak...adios...

6 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

Aku pun sampai klu 1.30 gak. mcm ada jodoh plak.

sname said...

hehhee
aku ari jumaat gerak dari kelantan..
dah tahu jem..

hijau bumi Tuhan... said...

la yeke,haha...
cmne perjalanan...aku dgr radio, hghway ke jb pun jem gile...


salam perjalanan...

hijau bumi Tuhan... said...

be...
aku pun dh blk dari kg hari jumaat...tp sbb kena hntr adik aku, redah je la, haha...


salam perjalanan...

Lennyek said...

be?ngatkan awek abg lan td.rupenye abey...hehehe...

wegreentheearth said...

alhamdulillah..
semua selamat walaupun jlm jam..
selamat hari raya maaf zahir batin lan sekeluarga..