"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Friday, October 24, 2008

exam oh exam...

mnggu dpn bermulalah final exam bg stdent2 uitm shah alam sehingga pertengahan bulan hadapan…aku juga tak terkecuali mnduduki exam utk sem ni…cuma bezanya exam aku takde jadual yg tetap, bergantung pada lecturer dan stdent…ahad ni, 26hb aku ada exam paper sport psychology…

aduh, pening gak memikirkannya…mmg membuatkan aku psycho,haha…study pun ntah apa2 ntah...konon2 nk stdy lepas waktu keje kt umah, tp kdg2 note tu yg baca aku blk...toyol pun ada la buat sikit2…tp jgn salah phm, toyol ni toyol baik tau, dia x ikut masuk dewan peperiksaan, haha…pape pun, exam lg sehari dua je lg…ntah apa pulak la soalan yg bakal keluar…pasni ada lg 3 paper lg, aduh…hrp2 xde masalah dan boleh jwb, wallahualam…

"ya ALLAH, tenangkanlah hati hambaMu ini...kuatkanlah semangat ku serta permudahkanlah aku utk menduduki peperiksaan ini ya ALLAH…berkatilah ilmu yg aku perolehi…sesungguhnya aku memohon hanya padaMu ya ALLAH…amin…"

7 comments:

Lennyek said...

gud luck!!!

warna warni kehidupan said...

abg selamat berjaya..
kuatkn semangat abg utk terus blaja..
walaupn byk dugaan yg mendatang sy harap abg tabah..lupakn kesilapan yg telah abg bt,mulakn yg baru..apa yg abg dh bt skg teruskn jgn mengalah ok...bz mana keje abg try curi masa stdy gak..i always support u..

~W.W.K~

wegreentheearth said...

gud luck lan..

FoO dA fIrSt#1 said...

wah wah wah....

selamat....

atiquepinky said...

gudluck beb..
usaha+doa+tawakal...
insyaALLAH..

keLaPe daN orKiD..... said...

gdluck 2 u n wish me luck too...huhuhuh

hijau bumi Tuhan... said...

thanks 2 all of u...
i wish u all gud luck too...


salam perjalanan...