"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Friday, February 12, 2010

tukar plan...

2, 3 hari ni btol2 all out aku buat keje...kna setelkan apa2 yg urgent...maklum le, mnggu depan nk cuti seminggu...smbung terus cuti tahun baru cina...mcm aku plak yg smbut gong xi fa cai, hahaha...pada mulanya, perancangan cuti ni adalah ke rumah kawan2 yg melangsungkan perkahwinan...dari utara smpai selatan, dari timur sampailah barat, sumenye ada jemputan kawen...peh, berlumba2 org nk kawen skrg...bile la nk smpai masa aku plak ye, huhu...

tp ada skit perubahan jadual dimana aku akan membantu shbt2 PERLU utk final camp pelajar2 diploma yg akan diadakan di gopeng, perak pada 13 - 17 feb ni (tak abih2 menyibuk je aku ni, hehe)...hrp2 shbt2 yg lain pun dpt turut sama turun final camp ni...lama dh tak jumpe korg...sejak keje, dh bnyk miss gi final camp...alhamdulillah, kali ni ada rzki dpt pegi, insyallah...

nota: kepada saudara syarnizal @ syar yg melangsungkan perkahwinan pada 15 feb ni di penang, aku mntk maaf sgt2 syar...tak dpt nk pegi kawen hang...jgn marah ye, ada komitmen dgn camp la...aku doakan hang bahgia dan jodoh brkekalan sehingga ke anak cucu dan sepnjg hayat...kepada saudara rafsan @ shawn yg kawen 15 feb ni, aku pun nk mntk maaf sbb tak dpt nk ikut rombongan ko ke perak...tp insyallah, aku akan pegi yg kat jengka nti...

smoga apa yg dirancang, dipermudahkan dan diberkati oleh-Nya...

No comments: