"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Tuesday, February 2, 2010

spirit camp...

alhamdulillah, hujung minggu lepas dpt skali lagi join 1st camp pelajar2 diploma dari UiTM Shah Alam, UiTM Jengka, Kolej Shahputra dan Kolej Insted...selalunya 1st camp mcm ni akan diadakan di bukit cherakah...tp kali ni, mereka bertukar angin ke UiTM Jengka dimana lokasi camp tersebut adalah di hutan simpan di dalam kawasan UiTM Jengka sendiri...mmg satu pengalaman yg baru, termasuklah tempat baru serta lecturer2 yg baru...wlaupun lecturer baru, tp otai2 semuanya...bnyk yg dpt sy pelajari...

ucapan terima kasih kepada semua lecturer, fasilitator, persatuan PERLU, pegawai pengiring, serta para peserta yg memberi ruang kepada saya utk bersama dalam camp ini...maaf kerana tidak memaklumkan dgn lebih awal tentang kehadiran saya...tahniah kepada semua yg menjayakan camp ini...semoga lebih success di final camp akan dtg, insyallah...

gambar kenangan bersama para pensyarah...berdiri dari kiri: ustat, en mustakim, en khaizani, en azizul, en lufti, en zainal, aku...duduk dari kiri: en shariman, en yanto (pegawai pengiring)...

nota: kebanyakan para pensyarah adalah classmate masa blaja dulu...skrg dh jadi lecturer beb...mmg mantap la korg...teruskan menabur ilmu demi kemajuan rekreasi tanah air...wa salute lu all, chayok2...

4 comments:

Lennyek said...

thanks for the attandce....and also for the help

hijau bumi Tuhan... said...

same2...mane ada tlg pun, tido je, hahaha...sori tak confirm awal nk dtg...


salam perjalanan...

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

PANTANG BETUL AKU BILA ORG EJA NAMA INSTEDT NI SALAH. EJAAN SEBENAR ADALAH INSTEDT (institut sains dan teknologi darul takzim)
aku x baca abis lg ni, aku nmpk je ejaan salah terus aku komen. nak sambung baca lg. sory..hehe.. semlm ko smpai umh kul bape?

hijau bumi Tuhan... said...

hek eleh, jgn le emo putat...ko kan dh clash ngan instedt, hehehe...
smlm smpai umah kol 3 pagi siot...ni kt opis, mata aku mcm ada gam je...time khutbah jumaat td, nyenyak gile tido, huhu...


salam perjalanan...