"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Wednesday, July 29, 2009

toure...

aarrghhhh, tidak...baru td aku terbaca di akhbar berita harian di bahagian sukan yg memaparkan berita mengenai perpindahan pemain pertahanan pasukan Arsenal iaitu Kolo Toure dari Arsenal ke Manchester City...khabarnye proses perpindahan tersebut telah hampir selesai dan beliau telah bersetuju dgn perpindahan tersebut...terperanjat jgak aku baca berita nih...utk pengetahuan, aku mmg peminat setia Arsenal dan antara pemain yg aku minati adalah Kolo Toure ni..."aduh, ko pindah la pulak...! abis tu sape nk gnti tmpt ko hah, dodol btol la ko ni...!"

utk pengetahuan jgak, masa blaja di U dulu, aku mmg digelar sbg 'Lan Toure' dikalangan shbt2 aku yg bermain bola bersama2...slalunye aku mmg bermain diposisi pertahanan dan disebabkan aku dok minat kt mamat ni, dorg sume panggil aku dgn gelaran tersebut...aku mmg follow sejak si Toure ni masuk Arsenal lg...aku ingt lg first match dia dgn Arsenal lwn Chelsea...siap score sebijik lg tu...pdn muke Chelsea, haha...

tak guna punye Manchester City, dh xde org lain ke ko nk beli...pegi la beli player lain...asal nama dia Manchester je, mmg le aku x suke...x kire la Manchester City ke, Manchester United ke, mmg hampeh...xpe la, ko nk ambik, ambiikkk la...Toure xde pun, aku tetap penyokong setia Arsenal, hahaha hampeh...

nota: lepas ni xleh le pnggil aku Lan Toure lg...kena tukar jadik Lan Fabregas plak, keh3...;p

2 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

fabregas oun wenger dah ltk tag harga kat baju dia lan...anytime je di boleh blah..even aku ni ada org panggil la kan, bkn aku yg ckp pong, ustat campbell..ceh..name nak gempak, tp aku tetap sokong arsenal smpai bilo2...

Hidup Arsenal...

FoO dA fIrSt#1 said...

MERIAM MASUK AIR.....