"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Monday, July 6, 2009

tahniah PERLU divers...

baru2 ni beberapa shbt PERLU telah berjaya mengendalikan program open water scuba diving di pulau kapas...bnyk crita2 dan pengalaman2 menarik yg aku dengar dari beberapa peserta yg turut serta dlm prgm tersebut...nmpknya makin bertambahlah ahli2 persatuan yg mempunyai lesen scuba ni...ni membuktikan yg PERLU telah maju setapak lg kehadapan dlm menyediakan ahli2 yg berilmu dlm bidang rekreasi luar ini...walaupun tak berkesempatan utk turut seta, namun aku tumpang berbangga dgn kebolehan rakan2 persatuan yg telah membuktikan kejayaan mereka...hopefully yg mana dh ada lesen ni, bleh la pergi jauh lg pada tahap yg lebih tinggi, insyallah...

jeles jugak bila bukak blog pagi2 ni...ada beberapa shbt yg dh pun mencoretkan pengalaman dan memaparkan gmbr2 mereka disana...mmg gempak la korg...dari mula aku join persatuan masa blaja dulu, mmg ada simpan cita2 utk gi scuba...tp mngkin belum ada rezeki lg, haha...harap2 lepas ni, ada lg progm mcm ni dan hrp2 ada la rezeki utk aku pegi plak, hehe...

kepada ikan2 duyung PERLU yg pergi hari tu, post la coretan2 anda cepat...nk tgk jgak gmbr2 kt sana...x dpt pegi pun, dpt tgk gmbr korg pegi pun jadi la...utk jadikan sumber inspirasi utk aku pegi nti, huhahaha...tahniah PERLU Divers...

6 comments:

aboy said...

errmmm...tu la lan..
sama la kita..
menanam cita2 semenjak menjadi ahli PERLU..
baru la diadakan..
pada yang dah ade lesen tu...
hargaila semua tu tau...
insyaAllah nanti kami akan menyusul utk amik lesen gak..=)

Stoner said...

aku bukan ikan duyung...aku ikan buntal...akekekeke~

hijau bumi Tuhan... said...

aboy...
insyallah, kalo ada rzki...haha

stone...
hahahaha...ikan mcm kt krabi tu ada tak,hehe...


salam perjalanan...

warna warni kehidupan said...

oit a.stone bkn ikan buntal la,,ikan dugong..huhuhu jgn marah ye....

Lennyek said...

ala..yg lain jgn la sedih..nnt kita plan la wat tok alumni lak..tp payment lain ckit la kan..heheheh...

a.lan..kte nak jadi ikan nemo..comel ckit..

Stoner said...

lenny,

ekele...nak jadi ikan nemo jek...bajet comey la...cis~

dila,

dugung pun dugung lah..janji encem n x pegang2 buddy...kih3