"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Tuesday, July 28, 2009

kem FSG - janda baik...







inilah sebahagian dari gmbr2 yg sempat diambil semasa kem pelajar fakulti sains gunaan (FSG), UiTM shah alam pada hujung minggu lepas anjuran PERLU...aku seperti biasa menyibukkan diri join kem ni,haha...kebetulan minggu ni xde prgm rasmi, so apa lg, pegi outdoor la...seperti biasa, latto charok, janda baik dipilih sebagai lokasi kem...

yg sebenarnya salah sorg dari particpant kem ni adalah adik aku sendiri, haha...dia mmg student FSG dlm jurusan sains kimia...bnyk xtvt yg dpt dijlnkan sperti ice breaking, night walk, management games, rafting, blind trail, jungle trekking, survival, dan sbgnya...tahniah buat semua yg terlibat dlm menjayakan program ni...terima kasih diucapkan pada ahli2 PERLU yg sudi membenarkan aku menyibukkan diri dlm kem ni...diharap semua yg terlibat mndapat ilmu dan pengalaman yg baru, insyallah...

5 comments:

ajoy87NF said...

Salam...
Tahniah Lan, krn dpt mbantu Perlu menjayakan program ni...
Mmg agk sdeyh ar aku xpat pg sbb demam dan batuk sejak ari Khamis lepas lg....
Klau aku pg nnt sumer dpt virus aku...
hehehe....
Mne ghuper adik ko tu???

hijau bumi Tuhan... said...

haha, saje je nyibuk...
ala, ko tgk muke mcm aku tu, adik aku la tu, hehe...


salam perjalanan...

Anonymous said...

tq lan...
thanks gak untuk segala tunjuk ajar dan informasi yang di berikan.
segala yang diberikan, akan kami jadikan panduan dan ingatan di masa hadapan... danke....

adzim-angah

MHA said...

Best gak aktiviti2 yg alan wat ye.Pe kata pas nie kite g sedara2 plak.alan organize.sekurang2 nya dpt gak kite mengeratkan lg tali persaudaraan.

hijau bumi Tuhan... said...

iye la a.pi...btol gak tu kan...wat fmly gathering...mcm best je...kalo nk buat, bleh le kita tubuhkn AJK...tp agak2 bleh dpt smbutan x...?


salam perjalanan...