"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Friday, August 21, 2009

selamat ulang tahun...

selamat hari ulang tahun diucapkan kepada ‘perjalanan’ (tak malu, wish besday kt diri sendiri, haha)...jgn salah paham, bukan hari jadi aku...tanggal 1 ramadhan 1430 hijrah ini merupakan ulang tahun yg pertama bg blog aku yg bergelar ‘perjalanan’ ni...dh setahun ‘perjalanan’ ini dimulakan sejak 1 ramadhan 1429 hijrah yg lalu...

di kesempatan ini, aku memohon ampun dan maaf sekiranya ada coretan, penulisan, pendapat, atau komen2 aku selama ini yg agak keterlaluan dan menyinggung perasaan mana2 pihak...sesungguhnya, tidak terlintas di hati utk bertindak sedemikian...trima ksih diatas sokongan berterusan dari sahabat2 blogger yg lain...tanpa anda, apalah erti ‘perjalanan’ ini...smoga diberi kekuatan dan buah fikiran yg bernas untuk aku meneruskan ‘perjalanan’ ini hingga ke akhirnya...

kepada semua, selamat menyambut ramadhan al-mubarak...

3 comments:

myWAY said...

perjalanan...

u main kasar yerrr...
u've start the war....
hahahaha...

hijau bumi Tuhan... said...

yeahh, of coz...let us begin the war...
nk dekat raye ni, MU, chlsea, n lvpool bleh le prepare bungkus brg blk kmpg...arsenal bz skit, tak dpt blk raye...nk renovate opis, nk tmbh almari nk letak Cup, hahaha...


salam perjalanan...

aboy said...

hahahhaa.....
Ehemmm ehemmm...=)