"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Wednesday, April 29, 2009

dalam kenangan...


hari ni genaplah 5 bulan 26 hari kehilangan moto EX5 (WQQ 8974) kepunyaanku...walaupun moto ni moto aku, tp sebenarnya aku dh bersetuju untuk menjualnya pada shbtku yasir foo @ rembang waktu...beberapa bulan sebelum kehilangannya, yasir telah mengambil alih pembayaran moto tersebut dan menggunakannya...aku pun ada bercadang nk tukar penama moto ni pada nama yasir bile dh abis byr nti...tp semua tinggal kenangan apbila moto ni lesap dikebas org, huh...xde rezeki namanya...

5hb mei ni, aku dh buat apointment dgn agen insurans moto ni utk bagi sedikit keterangan... insyallah, yasir pun akan hadir bersama...agen insurans ni tau lah, dorg mesti nk siasat btol2 punye...seboleh2 nk mengelak utk bayar insurans pada kita dan nk cari kesalahan kita...tp nk buat mcmmana kn, mmg itu kerja mereka...hopefully xde la masalah...hrp2 dpt la claim tu cepat..."yasir, jgn lupe 5hb ni pkul 10 pagi...apa2 nti aku roger hang, adios..."

2 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

lan, klu ko sempat jual saing dgn aku, mst ko dpt dlm rm3ribu.

Stoner said...

insyaAllah murah rezeki ko