"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Monday, January 5, 2009

tugas baru...

tahun ni, bermulalah secara rasmi aku memulakan tugas baru...tp bukan maksud aku bertukar kerja atau jawatan...cuma dpt sukan baru dibawah pengelolaan aku...tahun ini, aku masih terus diamanahkan utk menguruskan pasukan lawn bowls kebangsaan seperti tahun lepas...dan pada tahun ini, aku dpt satu lagi sukan baru dibwh tnggunjwbku iaitu pasukan hoki wanita kebangsaan...
basically, kerjanya agak sama je...cuma cara bekerja bersama persatuan, jurulatih, serta atlet2 sukan tersebut yg agak berbeza...harapan agar sukan2 tersebut akan terus maju serta dpt mengharumkan nama negara ke arah kecemerlangan sukan tanah air...ayuh, "majulah sukan untuk negara..."

2 comments:

keLaPe daN orKiD..... said...

abg jg hoki wanita cun la....abg nk jadual perlawanan ley x sme gme yg dorang akan g....hehehehe

i'allah adk abg ni akn blaja rerajin huhuhuh

hijau bumi Tuhan... said...

insyallah, no prblem...
awat, el main hoki gak ke...


salam perjalanan...