"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Friday, November 28, 2008

sambung kontrak...


alhamdulillah…itulah ungkapan yang perlu dilafazkan terlebih dahulu setelah mendapat surat Tawaran Perlantikan Secara Kontrak utk tahun 2009 dari salah seorg staff di opis ni…ini bermakna, kontrak aku di MSN akan disambung utk tempoh setahun lg…alhamdulillah, ALLAH masih lagi memberi rezki pada hambaNya ini utk terus bertugas di sini…

aku ckup risau jika kontrak aku tak disambung atau ditamatkan…manalah aku nk cari kerja lg…bukan senang nk cari kerja skrg…setakat ni, aku rasa sgt seronok dan ckup selesa bekerja disini…kerjanya juga agak mencabar dan tidak membosankan…bnyk bnda yg aku boleh belajar dan dpt disini…cuma skrg ni, aku berdoa agar dapat diserapkan ke jawatan tetap disini kalau ada rezki, insyallah…

tp yang penting, aku harus tunjukkan prestasi kerja yg bagus dan disiplin yg baik terlebih dahulu...smoga aku dapat mnjalankan amanah yg telah diberikan dgn baik, insyallah…

3 comments:

warna warni kehidupan said...

tahniah b...
smoga terus diberkati olehNya...
kerja leklok ya...
jgn malas2...

Anonymous said...

salam...

jangan risau akan masa depan mu..

cy_sumandak

hijau bumi Tuhan... said...

WWK...
insyallah, trima kasih syg...

cy...
thnks, mudah-mudahan...


salam perjalanan...