"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Wednesday, November 19, 2008

bengkel pelan periodisasi 2009...

dh 2, 3 hari x bukak blog...ni bru je smpai opis, trus jengok blog...alhamdulillah, ramai shbt2 yg update blog masing2...at least dpt gak tau khabar berita shbt2 semua walaupun jarang berjumpa...

3 hari 2 mlm aku berbengkel di hotel palm garden di putrajaya...bengkel kali ni agak sibuk sedikit merancang prgm2 latihan dan kejohanan, termasuklah hal2 berkaitan atlet utk tahun 2009...semuanya perlu disiapkan dgn cepat supaya x kelam kabut hujung tahun nnti...

tahun depan, aku diberi tnggujwb menguruskan sukan Lawn Bowls dan satu lagi sukan baru iaitu Hoki Wanita...sukan Bina Badan dan Ragbi akan diserahkan kpd pengurus sukan yg lain...so, bermula dari bngkel ni, aku dh pun didedahkan dgn sukan baru ini...insyallah, aku akan buat yg terbaik utk kemajuan sukan2 tersebut...

lepas ni pasti lg sibuk utk finalize apa yg telah diputuskan dlm bngkel tersebut...sgala yg telah dirancang perlu dibentangkan kepada pihak atasan...smoga tiada masalah besar utk sukan aku ni, insyallah...

No comments: