"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Monday, January 18, 2010

kayuh-kayuh lagi...

destinasi: ampang – dusun tua, hulu langat...
jarak: 40 km (pergi & balik)...

tarikh: 16 Jan 2010 (sabtu)...
masa: 8 pagi – 12 tghari (termasuk lepak minum, haha)...
riders: bro wahab, bro amir, bro yazid & aku...
nota: kayuh sambil menangis sbb kena tarah bukit langat 2 kali (pergi & balik), hahaha...













post di menara tinjau, bukit langat dan di kolam air panas, IKBN dusun tua...













memerah kuderat smbil menangis nk smpai puncak, haha...pastu layan kuey tiau pedas, aduh berapi lidah, haha...













part ni yg paling best...lepas jadi kuda, jadi badak air plak...beremdam kt sg bkt belacan...


destinasi: genting sempah – janda baik...
jarak: 32 km (pergi & balik)...
tarikh: 17 Jan 2010 (ahad)...
masa: 8.30 pagi – 1 tghari (brape bnyk kali brenti daa, haha)...
riders: bro wahab, bro amir, bro nazri, bro azhar, bro mazlan & aku...
nota: slalu gi janda baik naik keta atau bas uitm...1st time lalu latto charok naik beskal, hehehe...


























gmbr2 kenangan di janda baik...

5 comments:

Apize said...

aku cemburu buta dgn aktiviti ini
~

hijau bumi Tuhan... said...

haha...tu la, syg ko dh jual beskal...tp ko dh puas kayuh dulu...aku ni bru je nk berjinak2...amatur lg...tp terjoin dgn geng2 yg dh lama kayuh...tercungap2 aku, haha...


salam perjalanan...

Ain Humairah said...

lan ko nmpk gemuk lak kan.. (pic x pakai baju hahah)

yes.. keep updating beb.. aku tumpg seronok jela bace hehe..

warna warni kehidupan said...

a'ah la nape nmpk gemuk??
ooo selama ni berselindung disebalik bj je la ye...

hijau bumi Tuhan... said...

loh...badan mcm tali gitar pun korg ckp gemuk ke...k la, nti aku diet lg...bg slim skit, hahaha...


salam perjalanan...