"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Monday, November 23, 2009

hantu oh hantu...


mmg seram siot crite ni...walaupun lakonan semata-mata, tp mmg mcm real la...lain dari yg lain crite ni...slalunye dlm crite hantu, akan memaparkan wajah2 hantu yg menakutkan...ada yg terbang, ada yg merangkak, ada yg meniarap, ada yg berbungkus dan sebagainya...tp crite ni langsung takde nmpk hantu...tp lebih seram lg berbanding crite2 yg dok tunjuk muke hantu tu...

mula2 gi kedai cd, nk beli crite 2012, tp sold out daa...tetiba brader yg jual cd tu rekomen crite ni...dia kata seram tahap gaban...apa lg, layan je la...ok jgak sekali sekala layan crita seram ni...tp jgn selalu la...kalo bleh elakkan, lg bagus sbb bila dh terlalu seram, boleh mempengaruhi pemikiran...adik kembar aku yg pompuan langsung terbayang2 crite tu...adik laki aku yg bongsu tu, smpai terbawak2 dlm mimpi la pulak...

bukan le nk promote crite ni...saje je berkongsi cerita...kelakar jgak tgk gelagat adik-beradik aku yg takut tgk crite ni...kebetulan mlm tu kami tgk dgn mak...yg paling kelakarnye, bile time seram dan suspen, semua adik2 aku melekat kt mak, hahaha...ada yg tutup mata guna bantal, ada yg tutup pakai tangan, ada yg terus menyorok blkg mak, haha...bkn apa, dh lama kami tak menonton bersama2 sejak adik2 aku dh merantau belajar di IPTA masing2...aku sbg abg sulong, msti la control macho buat2 tak takut, hehe...alah, kalau dihayati crite tu, mmg le timbul rasa takut ye tak...tp bile pikir blk, semuanya lakonan semata2, hahaha...

nota: seronok jgak sekali sekala layan movie bersama2 family...i love my family...

3 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

betul betul betul...

hanafy said...

cam best jer.pe tajuk dia lan?

hijau bumi Tuhan... said...

yg gmbr tu la crite dia... paranormal activity...


salam perjalanan...