"let there be among you a group that invites to the good, orders what is right and forbids what is evil,
and they are those who are successful..." (3:104)

Monday, June 1, 2009

tahniah sayang...

pertamanya, tahniah diucapkan diatas kejayaan syg mendapatkan segulung diploma…pastinya hari tersebut adalah salah satu hari yg bersejarah buat diri awk... pastinya saat ini sgt di tunggu2 krana segala penat lelah dan dugaan yg dilalui semasa belajar telah terbayar dgn segulung kertas yg sgt berharga dlm usaha utk memastikan masa depan terus cerah disamping mengejar cita2 yg diidamkan...abg percaya yg konvokesyan ini bukanlah konvokesyan yg terakhir untuk syg kerana pastinya istiadat knvoksyen bagi penganugerahan ijazah sarjana muda pula akan tiba setelah tamat pengajian degree awk nti, insyallah...















kedua, ucapan tahniah juga buat sahabat2 yg berkonvokesyen pada hari yg sama...semoga terus cemerlang dlm mencapai cita2...kebetulan pada hari tersebut, aku dpt berjumpa dgn john (mohd hazriq b. abu zarin) yg juga menerima anugerah di knvokesyen tersebut...john merupakan antara rakan aku yg paling awal aku kenal di UiTM kerana dia merupakan rakan se'dorm' di kolej sek 13 dan rakan sekelas ku semasa part 1 – 6 diploma...masa tu fakulti FSR dekat stdm sh alam...cuma masa degree, kami x duduk bersama kerana masing2 dh duduk umah sewa yg berlainan...kalo nk cerita pengalaman dan kenangan aku dgn john ni, mmg x abis crita...yg buat aku nk crita pasal dia ni sbb dia dtg konvo dgn berkerusi roda...mmg aku tau yg dia mengalami kemalangan, tp x sngka pula dia akan konvo dgn kerusi roda...yg bestnye, siap masuk dalam paper metro lg keesokan harinya, haha...azmi yg kebetulan ada kt situ pun masuk paper jgak...masa aku smpai kt DSB, dorg ada ckp yg dorg baru ditemuramah oleh pemberita...kalau la aku cepat skit, mesti aku pun bleh inteframe kt dlm paper, huhuhu...

gmbar john dan azmi dlm paper metro hari sbtu lepas...

anyway, tahniah buat semua...smoga usaha anda diberkati oleh Allah swt, insyallah...

7 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

poyos gile muka budak dua ekor tuh. pastu cte mmg gempak habis lah...hehehe..

hijau bumi Tuhan... said...

hahaha, tu la pasal...ntah bile la budak 2 org ni sekampung...memandai2 je pemberita nih...tak pun wartawan tu dh kena klepet ngan bdk2 tu kot, hahaha...


salam perjalanan...

Anonymous said...

Muehehehehhh!

aQu daN SesuAtu said...

wei....
jadi atris lah....
korang lepas ni....
hahahahahaha

Stoner said...

ko ni nak inteprem je???
kesian john

apeda~

AieSha said...

wah. dila dah kompem!

hijau bumi Tuhan... said...

ape yg kompem aie, haha...


salam perjalanan...